ΚΑΛΟΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ KAVALARI

KAMENA

KAMENA
ΓΙΑΤΙ??????

DORIFORIKI EIKONA

DORIFORIKI EIKONA
ELLADA

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

erwtaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssss

Έρωτας είναι μια τρέλα, μια παράνοια να ζείςνα μην μπορείς να φάς, να πιείς, ούτε και να κοιμηθείςνα λαχταράς, να πονάς, τα όρια να ξεπερνάςνα ξενυχτάς, να περιμένεις και να καρδιοχτυπάς

Έρωτας είναι σαν το στρείδι πάνω μου να κολάςν' απογειώνεσαι, να λιώνεις όταν θα με κοιτάςέρωτας είναι να μπορείς μ' ένα φιλί να μεθάςκι όταν με βλέπεις το χαμόγελο να φτάνει στ' αυτιά

Όλα θα τα ‘δινα αν με αγαπούσεςκαι τη ζωή μου αν αυτό μου ζητούσεςόλα θα τα ‘δινα για ένα σου βλέμμαπου θα με κάνει να πιστέψω σε σέναόλα θα τα ‘δινα αν με αγαπούσεςκαι τη ζωή μου αν αυτό μου ζητούσεςμόνο αυτό, μόνο αυτό, μόνο αυτόΜόνο την αγάπη σου θα ήθελα εγώ.....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Kαλα τελικα εισαι πολυ ερωτιαρης!!!!!καβαλαρη